شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 11:51:42 PM

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، بازرس کل ،مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به همراه مدیر کل گمرک استان چهار محال بختیاری از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.
شرکت ورق خودرو میزبان مدیران ارشد استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش بیرونیت از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درابتدای این بازدید ضمن تشریح شرایط حاکم بر این شرکت و ارائه توضیحات مبسوط درخصوص موفقیت ها و افتخارات کسب شده توسط شرکت ورق‌خودرو در سال رشد تولید و مهار تورم افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از جایگاهی ویژه در زنجیره ارزش فولاد کشور برخوردار است و با تولید محصولات کیفی گالوانیزه و تأمین حداکثری نیاز  خودروسازی کشور،نقشی ارزنده درخودکفایی این صنعت استراتژیک ایفا کرده است.

در ادامه، محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: وجود انگیزه و اراده پولادین در شرکت ورق خودرو ستودنی و مایه مباهات استان چهارمحال و بختیاری است.

وی اضافه کرد: با وجود تنگناهای موجود و تحریم های ظالمانه بین المللی و مشکلات ناشی از آن،کسب پی درپی مدارج تعالی و ثبت رکوردهای متعدد تولید در شرکت ورق خودرو نشان از توانمندی های عظیم در این شرکت دارد.

اما رحمتی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز ضمن تاکید بر این نکته که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پرچم دار و نگین درخشان صنعت استان چهارمحال و بختیاری است، ابراز امیدواری کرد حمایت های همه جانبه و پشتیبانی های لازم از این مجموعه پیش رو افزایش یابد. عبدالهی مدیرکل گمرک استان نیز برای ایجاد سهولت در امر صادرات محصولات شرکت ورق خودرو و نیز ترخیص هرچه سریعتر کالاهای مورد نیاز این شرکت اعلام آمادگی کرد.

تقوی بازرس کل استان چهار محال بختیاری نیز حرکت شرکت ورق خودرو و رشد تولید در این شرکت را در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری توصیف کرد.

در انتها، میهمانان از خط تولید شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با روند تولید ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور آشنا شدند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین