شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 12:55:48 PM
در بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی؛

در بیست و یکمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی، برای دومین بار تندیس بلورین در بخش ساخت و تولید به شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.
شرکت فولاد هرمزگان برای دومین بار موفق به کسب تندیس بلورین شد

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، بیست و یکمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی با حضور جمعی از مسئولان دولتی، مدیران و کارشناسان شرکت‌های حاضر در جایزه، در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

امسال تعداد ۱۹ شرکت در سطح تندیس، ۴۰ شرکت در سطح تقدیرنامه برای تعالی و ۱۵ شرکت در سطح گواهی تعهد به تعالی و در مجموع ۷۴ شرکت اقدام به ثبت نام در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی کرده‌اند. این جایزه در ۳ سطح «تعهد به تعالی»، «تقدیرنامه» و «تندیس» (بلورین، سیمین و زرّین) به شرکت کنندگان اعطا می‌گردد، به طوری که شرکت‌هایی که امتیازشان بین صفر تا ۲۵۰ است در سطح تعهد به تعالی قرار می‌گیرند، شرکت‌هایی که امتیاز آن‌ها بین ۲۵۱ تا ۴۵۰ می‌شود، در گروه دریافت‌کنندگان تقدیرنامه قرار خواهند گرفت؛ به شرکت‌هایی که موفق به دریافت امتیاز از ۴۵۱ تا ۵۵۰ شوند تندیس بلورین، امتیاز بین ۵۵۱ تا ۶۵۰ تندیس سیمین و شرکت‌هایی که موفق به دریافت امتیاز بالاتر ۶۵۱ شوند، تندیس زرین اعطا خواهد شد.

شرکت فولاد هرمزگان نیز برای دومین بار ، با حضور در بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، بار دیگر موفق به کسب تندیس بلورین از این همایش شد که عطاالله معروفخانی تندیس و لوح تقدیر بیست و یکمین دوره را دریافت کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین