شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 3:15:46 PM

فرماندار کوهسرخ گفت: راه‌اندازی واحدهای فراوری محصولات معدنی برای جلوگیری از خروج سنگ‌های معدنی به صورت خام ضروری است.
احداث واحدهای فرآوری، راه حل جلوگیری از خام فروشی معادن

به گزارش بیرونیت به نقل از ایسنا، رضا رأفتی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌ها و پتانسیل‌های بسیار مهم در سطح شهرستان وجود معادن است، افزود: به دلیل اینکه بافت شهرستان کوهستانی است معادن خدادادی بسیاری در شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای احداث کارخانه‌هایی که بتوانند اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد کنند جلسات متعددی در استانداری برگزار کرده‌ایم، بیان کرد: چون شهرستان تازه تأسیس هستیم از سوی مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان قول مساعدت برای احداث ناحیه صنعتی در شهرستان کوهسرخ داده شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون پیگیری‌های اداری در این خصوص صورت گرفته است، تصریح کرد: در تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق و آبادانی به خصوص در بخش صنعت و معدن هستیم.

فرماندار کوهسرخ راه‌اندازی واحدهای فراوری محصولات معدنی را برای جلوگیری از خروج سنگ‌های معدنی به صورت خام ضروری دانست.

ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان نیازمند توجه جدی

وی همچنین به وضعیت جاده‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای تعریض جاده‌های مواصلاتی شهرستان که از شهرستان نیشابور به کاشمر امتداد دارد، برنامه‌ریزی‌های متعددی داشته‌ایم.

رافتی، ایمن‌سازی و برطرف کردن گردنه‌ها و نصب گاردریل را نیاز مبرم دانست و گفت: برای تعریض جاده‌ها از مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخواست بازدید از شهرستان را داریم.

وی گفت: با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز باید از محل استانی و ملی تأمین شود و از سویی چون کوهسرخ شهرستانی با بافت کوهستانی مختلفی است عملاً انجام عملیات عمرانی در سطح جاده‌ها نیازمند هزینه‌های هنگفتی است لذا امیدواریم مدیران استان در اولین فرصت از محورهای شهرستان بازدید کنند.

فرماندار کوهسرخ، ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان را نیازمند توجه جدی دانست و افزود: قسمتی از راه‌های شهرستان که نیاز به ترمیم بوده انجام و برخی از جاده‌های روستایی هم اسفالت شده، اما قسمتی از جاده‌ها نیازمند اعتبارات استانی است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین