يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 شمسی /4/28/2024 5:00:33 AM
معدن نامه گزارش می دهد

نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره جواهد ساعت و صنایع واابسته در میان استقبال انبوه مرم تهران  و جو امنیتی بسیار سختگیرانه در حال برگزاری است.
جو امنیتی نمایشگاه طلا و جواهر تهران + تصاویر

به گزارش معدن نامه در این نمایشگاه که از سه شنبه گذشته آغاز شده و تا فردا عصر ادامه دارد فعالان صنعت طلا و جواهر کشور،  آخرین دستاوردها، کنولوژی ها و طراحی های صنعت طلا و جواهر را در معرض دید عموم قرار دارد.

براساس این گزارش، بازدیدکنندگان هنگام ورود به نمایشگاه با جوی امنیتی روبه رو هستند و باید از بردن هرگونه کیف و ساک دستی به داخل غرفه ها خودداری کرده پس از عبور از گیت های مخصوص وارد سالن شوند.

طبق بررسی های معدن نامه، برخی برندهای معتبر طلا و جواهر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور نیافته اند وو تنها تعداد معدودی از غرفه ها به شرکت های خارجی تولیدگننده ماشین الات طلا و جواهر اختصاص یافته است.

براساس این گزارش فعالان صنعت سنگ های قیمتی و نقره آلات حضور چشمگیری در این نمایشگاه دارند و محصولات خود را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند.

با توجه به میلیون ها دلار طلا و جواهر در ابن نمایشگاه ماموران نیروی انتظامی به منظور حفاظت از اموال غرفه داران تدابیر امنیتی را رعابت کرده است.



نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین