جمعه 21 ارديبهشت 1403 شمسی /5/10/2024 7:15:46 AM
شب گذشته صورت گرفت:

نخستین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی هرمزگان شب گذشته با حضور استاندار و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی هرمزگان آغاز به کار کرد.
گشایش نخستین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی هرمزگان+ گزارش تصویری

به گزارش معدن نامه، این رویداد بزرگ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی هرمزگان و با حضور شرکت های بزرگ مرتبط با این بخش برپا شده و مجالی است تا پتانسیل های استانی و کشوری این عرصه به نمایش گذاشته شود.

بر اساس این گزارش با توجه به استقرار صنایع بزرگ معدنی در منطقه ویژه خلیج فارس، استان هرمزگان به قطب نمایشگاه های معدنی کشور تبدیل خواهد شد.

این گزارش حاکی از آن است که ذخایر قطعی معادن استان در حال حاضر یک میلیارد و 400 میلیون تن شامل انواع مواد معدنی از جمله پتاس سنگی، سنگ آهک، لاشه، نمک، تراورتن، گچ، مس، فلدسپات، مارن، مخلوط کوهی، سنگ چینی، خاک، سنگ آهن، سیلیس، کرومیت و منگنز است.

این نمایشگاه که از عصر سه شنبه، 12 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی هرمزگان آغاز به کار کرده تا جمعه 15 بهمن ادامه خواهد داشت و زمان بازدید از آن ساعت 17 تا 22 در نظر گرفته شده است. با توجه به حضور معدن نامه در این نمایشگاه، اخبار آن به صورت لحظه ای در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.



منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین