جمعه 21 ارديبهشت 1403 شمسی /5/10/2024 4:40:13 PM

گروهی از اقتصاددانان سرشناس و خبره کشور به همت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برای شناخت بیشتر از بخش معدن و فولاد در مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو حاضر شدند.
بازدید اقتصاددانان سرشناس از معادن و صنایع معدنی ایران

به گزارش معدن نامه، اقتصاددانانی نظیر موسی غنی نژاد، مهدی عسلی، علی دینی ترکمان، جعفر خیر خواهان، مهدی نصرتی، ایوب فرامرزی، حمید آذرمند، پویا جبل عاملی، سمیه مردانه و زهرا کریمی قرار است امروز پنج شنبه از معادن چادرملو، چغارت و سنگ آهن فلات مرکزی بازدید کرده و از نزدیک شاهد فرآیند استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن قرار گیرند.

این گروه از اقتصاددانان صبح چهارشنبه با حضور در اردکان از از طرح های توسعه ای شرکت چادرملو دیدن کردند و در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفتند. این گروه همچنین دیداری با مدیران شرکت های فولاد غدیر ایرانیان و فولاد ارفع داشتند و از سایت آن کارخانه ها دیدن کردند.

به غیر از این اقتصاددانان چهره های شناخته شده معدنی ایران نظیر سید کاظم اورعی، استاد اقتصاد معادن دانشگاه استرلینگ انگلیس، محمد رضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران و شهناز نوایی، رئیس کمیته بانوان خانه معدن ایران در این بازدید اقتصاددانان را همراهی می کنند.



منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین