دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 3:02:47 PM
در گفت و گو با معدن نامه ابراز شد؛

مدیر شرکت انحصاری کوئری ماینینگ Quarry Mining LLC پس از دو سال با دیدگاهی خوش بینانه تر به منظور سرمایه گذاری در صنعت معدن ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن حضور می یابد.
استقبال آلمانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در معادن ایران
به گزارش معدن‌نامه، موریتز کرلر، مدیر شرکت انحصاری Quarry Mining LLC پس از دو سال با دیدگاهی خوش بینانه تر به منظور سرمایه گذاری در صنعت معدن ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن حضور می یابد.
او با تاکید بر موهبت غنی بودن ذخایر معدنی ایران برای بهره برداری، تصریح می کند: شرکت من و تیم اجرایی من مهندسی و تکنولوژی کشور آلمان را با منابع و ذخایر غنی ایران ادغام می کند. همچنین او با در نظر گرفتن اقلیم کشور ایران و کمبود منابع آب، تأکید کرد: جای نگرانی نیست؛ ماشین آلات و تجهیزات ما بدون مصرف آب عمل می کنند.
در ادامه موریتز با اظهار نگرانی افزود: طبیعت و محیط زیست ایران بدون در نظر گرفتن هیچ راهبردی برای حفاظت از آن در حال تخریب است؛ اما ما پروژه خود را بر اساس استانداردهای پایداری زیست محیطی بین و بدون ایجاد کمترین آلودگی در طبیعت محقق می سازیم.
مدیر  شرکت کوئری افزود: استراتژی ما بیشتر متمرکز در تعامل بین شرکت‌های معدنی و محیط زیست است. نباید در حین فعالیت معدنکاری به محیط زیست آسیبی وارد شود و این نکته برای ما در اولویت است. ما به شرایط اقتصادی پس از برجام خوشبین هستیم و شفافیت قانون معادن برایمان مهم است. حدود یک سال و نیم پیش به ایران آمده‌ایم و شرکتی از ما برای سرمایه‌گذاری درخواست کرد اما هنوز شرایط برای ورود مهیا نبود چرا که دولت امارات متحده اجازه نداده بود تا با ایران همکاری داشته باشیم.
او تصریح کرد: به محض اینکه تحریم‌ها برداشته شد ما بسیار خوشحال شدیم و دوباره به ایران آمدیم که ببینم شرایط برای سرمایه‌گذاری چگونه است. با این حال شرکت ما در زمینه ماشین‌آلات فرآوری سنگ‌های بسیار بزرگ نیز فعال است و محصولات‌مان را برای فروش ارائه می‌کنیم.


منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین