دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 2:56:10 PM
عضو هیات مدیره خانه معدن ایران اعلام کرد:

عضو هیات مدیره خانه معدن ایران با بیان اینکه افزایش سرمایه‌گذاری در معادن ایران منوط به اصلاح قانون بخش معدن است، مطرح کرد: تنها راه رشد معادن اصلاح قانون و نوع نگاه به سیاستگذاری‌‌های معدنی است.
رشد معادن ایران مشروط به اصلاح قانون

ابوالقاسم شفیعی در حاشیه افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن ایران به معدن نامه گفت: در پسابرجام توانستیم مزایده شرکت سرب و روی مهدی‌آباد را برنده شویم و در این مقطع به عنوان بخش خصوصی فعال در این زمینه با شرکت‌های خارجی مذاکره کردیم و آنها بسیارابراز تمایل کردند که به معادن ایران ورود پیدا کنند و همکاری داشته باشند. در این زمینه آنها مشکلی ندارند اما برای اینکه این تمایل‌ها افزایش پیدا کند، بهتر است قانون معادن ایران اصلاح شود و تغییرات سلیقه‌ای نباشد. 

او افزود: اگر این موانع و مشکلات برطرف شود، حضور سرمایه‌گذاران و بزرگان معدنی دنیا افزایش می‌یابد و معادن کشور هر چه زودتر توسعه پیدا می‌کند. تنها راه رشد معادن اصلاح قانون و نوع نگاه به سیاستگذاری‌‌های معدنی است. 
رئیس انجمن سنگ ایران تصریح کرد: تمام معادن فلزی کشور برای سرمایه‌گذاران جذاب محسوب می‌شود و سنگ‌‌های تزئینی و معادن فلزی برای خارجی‌ها جذابیت بیشتری دارد.


منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین