دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 7:04:06 PM
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران مطرح کرد:

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با بیان اینکه بخش خصوصی آمادگی سرمایه‌گذاری در بخش معدن را پیدا کرده، مطرح کرد: گزارش‌های سازمان نظام مهندسی معدن نشان می‌دهد سال‌های تحریم و رکود شدید معدنی تا اندازه‌ای باعث شده روند سرمایه‌گذاری در معادن کند شود اما اکنون فضا برای رشد معادن بهبود یافته است. 
به دنبال هموارتر کردن مسیر سرمایه گذاری هستیم
 نادعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با معدن‌نامه در حاشیه افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن ایران اظهار کرد: آنچه که من در دوره پسابرجام می‌بینم، فضای سرمایه‌گذاری در بخش معدن روشن است و همانطور که انتظار داشتیم اکنون یکی از زمینه‌های اصلی که شرکت‌های داخلی با خارجی بتوانند تبادل اطلاعات کنند، از لحاظ تکنولوژی و سرمایه‌گذاری در همین نمایشگاه فراهم شده و در همین نمایشگاه توانستیم این چارچوب را تشکیل دهیم. از این رو شرکت‌ها می‌توانند اطلاعات خود را با شرکت‌های دیگر معدنی منتقل کنند. 
او با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن تلاش دارد در ایجاد بستر سرمایه گذاری کمک کند، افزود: این بستر ایجاد شده و ادامه راه برعهده مسوولان و تصمیم‌سازان کشور است. سال‌های تحریم و رکود شدید معدنی تا اندازه‌ای باعث شد روند سرمایه‌گذاری در معادن کند شود اما اکنون فضا برای رشد معادن بهبود یافته و امیدواریم در این نمایشگاه شرکت‌ها به شکل مطلوبی شرکت‌ها با هم تبادل داشته باشند. الان مجددا با توجه به این وضعیت شرکت‌های بخش خصوصی‌ قوی ایران آماده‌اند که به سمت سرمایه‌گذاری حرکت کنند و سرمایه خود را به معادن کشور بیاورند. 


منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین