دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 6:40:14 PM
نماینده سازمان محیط زیست در شورای عالی معادن مطرح کرد:

نماینده سازمان محیط زیست در شورای عالی معادن از تعامل این سازمان با بخش معدن خبر داد و گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن می‌‌تواند فرصتی ویژه برای تعامل بیشتر شرکت‌های معدنی در حوزه معدن باشد. 
تعامل سازمان محیط زیست و معادن ایران

ملکی در گفت‌وگو با معدن‌نامه ضمن تبریک دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی ایران اظهار کرد: ما در حال حاضر تعامل خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت داریم و توانستیم یک کارگروه فعال در این زمینه تشکیل دادیم و مشکلات‌مان را در زمینه محیط زیست در این کارگروه مطرح می‌کنیم. اگر فعالیت‌های معدنی منع قانونی نداشته باشند می‌توانند فعالیت خود را ادامه بدهند.

او افزود: بین منابع طبیعی و سازمان محیط زیست ارتباط خوبی برقرار شده و هر دو تلاش دارند مشکلات زیست‌محیطی این بخش را مرتفع کنند. ضمن اینکه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن می‌‌تواند فرصتی ویژه برای تعامل بیشتر شرکت‌های معدنی در حوزه معدن باشد. 

بر اساس این گزارش، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی (ایران کان‌مین 2016) از امروز 15 تا 18آبان ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین