دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 1:25:09 PM
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران اعلام کرد:

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران اظهار کرد: هدف ما تعالی در وقت است و در همین چارچوب از وزیر صنعت معدن و تجارت می خواهم تا حداقل در تهران نمایشگاه دیگری در خصوص معدن برگزار نشود تا همه دستاندرکاران ایرانی و خارجی بدانند که در سال یک مرتبه نمایشگاه معدن برگزار می شود. 
تجمیع نمایشگاه و کنگره بخش معدن را متحول کرد

معدن نامه، شیرین جمشیدیان

نادعلی اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی معدن ضمن تشکر از دستاندرکاران برپایی نمایشگاه ، گفت: همانطور که می دانید سالهای گذشته در فاصله یک ماهه دو نمایشگاه برگزاری می شد و دید بدی در جامعه معدن کاران ایجاد می کرد. 
وی افزود: با تاکید آقای وزیر-نعمت زاده- و آقای دکتر سرقینی و دوستان دلسوز که باید نمایشگاههای مرتبط با معدن تجمیع شود و در یک روز برگزار شود، این اتفاق افتاد و به محض اینکه مسئولیت به بنده واگذار شد خدمت دکتر بهرامن عرض کردم که به استحضار مقام عالی وزارت برسانید که یک نمایشگاه را با هم برگزار می کنیم.
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران تصریح کرد: هدف ما تعالی در وقت است در همین چارچوب یک خواهش دیگری دارم و آرزو دارم که همیشه در کشور و مخصوصا در تهران جا بیفتد که ما یک نمایشگاه داریم و آن نمایشگاه در آبان ماه است که تمام دستاندرکاران داخلی و خارجی بدانند و در جریان قرار بگیرند که در سال یک مرتبه نمایشگاه است.
اسماعیلی ادامه داد: خواهش بنده از مقام عالی وزارت این است که حداقل در تهران نمایشگاهی در این چارچوب نباشد و از دوستان انجمن سنگ هم دعوت می کنم که هماهنگ کنند تا سال بعد آنها هم با ما تجمیع شوند تا بتوانیم مانند امسال نمایشگاهی را برگزار کنیم و نمایشگاهی داشته باشیم به صورت برند که همه بدانند نمایشگاه معدن در آبان ماه برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی (ایران کان‌مین 2016) از امروز 15 تا 18آبان ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.


منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین