دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 8:50:22 PM
مدیرعامل گهر زمین در گفت‌وگو با بیرونیت:

مدیرعامل شرکت معدنی گهر زمین گفت: اسناد و مدارکی از تخلف برخی افراد در دست دارم که حاضرم با جزئیات در اختیار قوه قضاییه و نهادهای نظارتی قرار دهم.
اسناد تخلف در گهر زمین آماده است/ قوه قضاییه ورود کند
وحید میرزایی در گفت‌وگو با بیرونیت افزود: بنده هم اکنون مدیرعامل قانونی شرکت معدنی گهر زمین هستم و این انتخاب به صورت قانونی از سوی هیات مدیره این شرکت انجام شده است.
او گفت: مدیر عامل محترم پیشین این شرکت در بیانیه‌ای خود را مدیرعامل گهر زمین دانسته و اعلام کرده‌اند که به زودی به سِمَتِ قبلی خود باز می‌گردد، این اظهارات هیچ پشتوانه قانونی ندارد و ظاهرا خودشان برای خودشان حکم مدیرعاملی زده‌اند!
او گفت: قبل از اینکه وارد این شرکت شوم‌ نمی‌دانستم ابعاد تخلف و دامنه منافع برخی افراد و گروه‌ ها در چه حد است اما در طول چهار ماهی که عضو هیات مدیره شده‌ام متوجه شدم که چه تخلفاتی در این شرکت رخ داده اما متاسفانه نهادهای نظارتی به آن ورود پیدا نکرده‌اند.
میرزایی تصریح کرد: از روزی که به عنوان مدیر عامل منصوب شدم بحث شفافیت و مبارزه با فساد را اعلام کردم و پس از طرح این موضوع مورد آماج حملات از سوی برخی افراد و جریان‌ها قرار گرفتم.
مدیرعامل گهر زمین گفت: پس از انتصاب بنده، اعضای هیات مدیره از نقاط مختلف تحت فشار قرار گرفتند که چرا این تغییر صورت گرفته و آنها را تهدید به انواع مختلف کردند و متاسفانه از نظر روحی و روانی آنها را بهم ریختند.
او افزود: به رغم رضایت افکار عمومی و سهامداران از تغییرات صورت گرفته در گهر زمین، مدیر عامل پیشین هنوز در رویای بازگشت به این شرکت است و متاسفانه دیده می‌شود که از طرف برخی چهره‌ها و نهادهای غیر اقتصادی مورد حمایت قرار می‌گیرد این در حالیست که با توجه به مدارک و اسنادی که در اختیار دارم می‌توانم ابعاد تخلفات و وسعت حیات خلوتی را که برخی افراد برای خود در این شرکت ایجاد کرده‌اند را در اختیار نهادهای نظارتی و قوه‌ قضاییه قرار دهم.
میرزایی‌ تصریح کرد که رقم برخی از زد و بندهای صورت گرفته در قراردادها، خریدها و پیمان‌ها آنقدر بالاست که می‌طلبد مورد بررسی قرار گیرد، آنموقع مشخص خواهد شد که چگونه برخی افراد تا چه عمقی این شرکت را درگیر این مسائل کرده و منافع سهامداران را به خطر انداخته‌اند.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین