پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 شمسی /5/16/2024 12:32:12 AM
واکنش داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولادمبارکه

داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دولت روحانی نسبت به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولادمبارکه واکنش نشان داد.
آقای آخوندی معرف من به فولادمبارکه نبودند
به گزارش بیرونیت، او در بیانیه ای نوشته است:
اخیرا گزارشی تحت عنوان خلاصه گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد مبارکه به طور گسترده در فضای مجازی در حال باز نشر می‌باشد. صرف نظر از صحت و سقم ادعاهای مطروحه که امیدوارم در یک دادگاه صالح مستقل رسیدگی شود در بخشی گزارش تحت عنوان انتصابات سیاسی نام اینجانب را با درج نام آقای دکتر عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی بعنوان معرف درج گردیده است، بدین‌وسیله به اطلاع مردم عزیز می‌رساند.
اینجانب داوود کشاورزیان فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس مهندسی مکانیک با بیش از ده سال سابقه در حمل و نقل هوایی و جاده‌ای و نیز سابقه معاونت شرکت ملی فولاد ایران صرفا به دعوت جناب آقای عظیمیان مدیرعامل محترم فولاد مبارکه برای مدت سه سال بعنوان مشاور مدیرعامل در حمل و نقل انجام وظیفه نموده و ماهیانه حقوق متناسب پاره وقت را دریافت نموده‌ام که مستندات آن‌ها در شرکت طرف قرارداد موجود می‌باشد و ادعای مطروحه ناظر به معرفی اینجانب توسط آقای دکتر عباس آخوندی کذب محض می‌باشد.
در این دوره علاوه بر مشاوره در بخش حمل و نقل جاده‌ای سالیانه بیش از ۵ میلیون تن مواد اولیه مجتمع، عنداللزوم در بخش ریلی نیز با شرکت همکاری داشتم و در کنار موضوعات جاری، پیگیر مستمر احداث خط دوم ریاضی سنگان به بافق با حضور نمایندگان سایر شرکت‌های مستقر در سنگان و ایمیدرو، خرید لکوموتیو از شرکت مینا و سایر وظایف محوله منجمله تأسیس شرکت هواپیمایی بوده‌ام.
بعد از خاتمه قرارداد به مدت بیش از پنج ماه کماکان مسوولان حمل و نقل شرکت فولاد مبارکه با اینجانب بعنوان مشاور در ارتباط بوده و چون حضورم در شرکت مبارکه با عنوان مشاور مدیرعامل بوده است امضای قرارداد جدید را منوط به تایید حکم مشاورت مدیرعامل نمودم که بدلیل عدم موافقت مدیرعامل محترم قرارداد جدید منعقد نگردید و رابطه کاری بنده با مبارکه قطع گردید. هر چند بدلیل سابقه حضور در پست معاونت شرکت ملی فولاد ایران در زمان احداث مجتمع فولاد مبارکه، آمادگی ادامه همکاری حتی بدون دریافت حق‌الزحمه را داشتم.
با عنایت به این‌که در تنظیم گزارش تحقیق و تفحص رعایت اصل درستی مطالب و پرهیز از گزارشات نادرست نشده است استدعا دارم یادداشت اینجانب را جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمایید. باشد که دادگاهی صالح و مستقل به مطالب مطروحه رسیدگی و رأی عادلانه صادر نماید.
ان‌الله سریع‌الحساب.
با احترام- داود کشاورزیان


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین