پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 شمسی /5/16/2024 5:24:10 PM

هیات مدیره خانه معدن ایران طی نامه ای از محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص  ارائه پیشنهاد حضور نمایندگان خانه معدن ایران در جلسات شورای معادن استانی قدردانی کرد.
قدردانی خانه معدن ایران بابت حضور نمایندگان این تشکل در جلسات ‌شورای معادن استانی
به گزارش روابط عمومی خانه معدن ایران، در این نامه هیات مدیره خانه معدن به نمایندگی از هیات مدیره این تشکل معدنی از محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص  ارائه پیشنهاد حضور نمایندگان خانه معدن ایران در جلسات شورای معادن استانی قدردانی کرد.

در ادامه متن نامه هیات مدیره خانه معدن ایران آمده است. 
مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت 
جناب آقای دکتر محمد شریعمتداری
سلام علیکم

با تجدید احترام و ارادت؛ بدینوسیله مراتب سپاس و تشکر خود، هیات مدیره و جامعه معدنی ایران را از صدور پیشنهاد ارزشمند و امیدآفرین حضرتعالی خطاب به استانداران محترم درراستای بهره مندی از نظرات کارشناسی نمایندگان خانه معدن ایران در هر استان تقدیم می‌دارم. پیام جنابعالی، نشانه بارزی از حسن نظر و تفکراستراتژیک شما نسبت به حضور و عملکرد نمایندگان خانه معدن ایران در این آوردگاه معدنی بوده است.
 هیات مدیره خانه معدن ایران،  ضمن افتخار و مباهات به اینکه توانسته است با جلب اعتماد جنابعالی و اعضای محترم شورای عالی معادن، حضور عملی و موثر خود، در جلسات ‌سرنوشت سازشورای معادن استانی را کسب نماید، احساس غرور مضاعفی دارد و امیدوار است که بتواند در گام‌های بعدی  با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، اقدامات موثرتری را برای پیشبرد اهداف توسعه ای این بخش مهم کلیدی در اقتصاد کشور عزیزمان ایران را به ارمغان آورد.
بااحترام
محمدرضا بهرامن
رئیس


منبع: روابط عمومی خانه معدن ایران

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین