شنبه 29 ارديبهشت 1403 شمسی /5/18/2024 3:57:27 PM
بهروز برنا در گفت‌وگو با بیرونیت مطرح کرد:

مشاور شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به خواسته بخش معدن از دولت جدید بیان کرد بخش معدن باید در جایگاه درستی باشد جایگاه معدن در یک وزارتخانه شلوغ و پرترافیک نیست.
دولت جدید معدن را در جایگاهی شایسته قرار دهد

بهروز برنا در گفت‌وگو با بیرونیت مطرح کرد: با توجه به سوابقی که در کشور داشتم در آن سال ها بخشی به نام معاونت معادن و فلزات در وزارتخانه بود که به موضوع اکتشاف و سایر دغدغه‌های این بخش رسیدگی می کرد درخواست ما از دولت آقای رئیسی آن است که بخش معدن در جایگاه درست قرار دهد.

اوافزود:از سوی دیگر کار های پایه و اساسی باید از سوی دولت مدیریت شود و نباید بخش خصوصی از ابتدا درگیر محدوده امید بخش باشد استانداردها و کارهای اساسی را باید دولت در دستور کار قرار دهد.
مشاور شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در ادامه  با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق در بخش معدن گفت: سازمان زمین شناسی باید کارهای اساسی خود را براساس اطلاعات پایه انجام دهد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که کلیه اطلاعات توسط دولت نظام مند شود و بابخش خصوصی دارای اهلیت در جزئیات اقدامات سازمان زمین‌شناسی و دولت همکاری شود.
برنا با بیان این که متولیان بخش معدن باید مشخص شوند، تصریح کرد:از انجایی که  ایمیدرو، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سازمان زمین شناسی نقش به سزایی در بخش معدن دارند، باید مشخص شود که متولی چه بخشهایی هستند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین