جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 2:12:13 AM
بهادر احرامیان در گفت‌‌وگو با بیرونیت مطرح کرد:

نایب رئیس انجمن فولاد معتقد است امضای طلایی تبعات بدی در فضای کسب و کار بخش معدن و صنایع معدنی دارد و برای تقویت فضای رقابت و  رونق تولید باید به دنبال اجرای قانون باشیم‌.
جوهر امضاهای طلایی را خشک کنید
 بهادر احرامیان در گفت‌وگو با«بیرونیت» عنوان کرد: اصول صحیح حکمرانی بهره گیری از قانون است و تا جایی که امکان دارد باید بخش نامه های اضافی و غیر کارشناسی را در بخش معدن و صنایع معدنی حذف کرد زیرا قانون در هر بخشی ثبات را به همراه دارد.
او با اشاره به اظهارات اخیر وزیر صمت درباره وجود رانت و امضاهای طلایی در بخش معدن و صنایع معدنی، افزود: استفاده از بخشنامه بی‌ثباتی و ایرادات بسیاری به همراه دارد و فضای کسب و کار تولیدکنندگان را مختل می‌کند به همین دلیل در اقتصاد باید به دنبال اجرای صحیح قوانین باشیم.
 نایب رییس انجمن فولاد  با تاکید بر جلوگیری از رانت و امضاهای طلایی بیان کرد: امضای طلایی بیشتر در کشورهای آفریقایی و شیخ نشینان خلیج فارس که قانون باثباتی ندارند، اجرا می‌شود اما در کشورهایی که با ثبات هستند بخشنامه ها کمتر و قانون با دقت و نظارت بسیاری اجرا می‌شود.
احرامیان توصیه کرد: برای تقویت فضای رقابت و  رونق کسب و کار باید به دنبال اجرای قانون باشیم و بارها در خصوص موضوع امضای طلایی انتقاد کردیم.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین