دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 4:38:11 AM
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد:

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد: به‌رغم مشکلاتی که داشتیم، با شرایط پس از برجام توانستیم پروژه‌های توسعه اصلی را در شرکت به انجام برسانیم و حتی بدهی‌های شرکت را نیز پرداخت کردیم.
پیش فروش 150 میلیون یورویی برای تولیدات سال آینده مس

احمد مرادعلیزاده با بیان این مطلب، در جلسه‌ای که پس از بازدید رضا رحمانی قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع و معادن و نمایندگان رفسنجان و سیرجان از خط تولید مجتمع مس سرچشمه برگزار شد، گفت: شرکت مس جزو 10 شرکت برتر ایران است و در حال حاضر، در شرایط ایده‌آلی هستیم و با همت مدیران و کارکنان در مجموعه مس توانستیم شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: همچنین، با تلاش کارکنان مس نیروگاه سیکل ترکیبی سیرجان به بهره‌برداری رسیده و کارخانه ذوب فلش نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره این‌که در حال حاضر شرایط فروش شرکت بهتر شده است، اظهار داشت: در زمینه فروش نیز با این‌که هنوز بانک‌ها به‌راحتی با ایران در ارتباط نیستند، اما ما توانسته‌ایم با بهترین شرایط محصولات‌مان را بفروشیم.

وی با تأکید بر این‌که دست‌یابی به این شرایط خوب در شرکت مس، مرهون زحمات همه کارکنان است، گفت: امیدوارم با پشتیبانی و نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین حضور آقای رحمانی به‌عنوان رییس هیأت‌مدیره شرکت مس، بتوانیم شرایط بسیار بهتری داشته باشیم.

مرادعلیزاده درباره صندوق بازنشستگی اظهار داشت: در هیأت‌مدیره این صندوق اصلاحاتی انجام شد و نگرانی در این حوزه کم کم رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه امروز این شرکت به اعتبار بین‌المللی سال‌های 80 و 81 رسیده است، گفت: در فروش سال 96 اکنون 150 میلیون یورو پیش دریافت می‌کنیم که کار کم‌نظیری است.



منبع: مس پرس

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین