جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 6:25:52 PM
معدن‌نامه گزارش می‌دهد:

دومین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته عصر دیروز (پنج شنبه، 18 آذرماه 95) در محل نمایشگاه‌های کیش آغاز به‌کار کرد.  
آغاز به‌کار دومین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر در کیش

به گزارش معدن‌نامه، در این نمایشگاه که تا یکشنبه 22 آذرماه، جاری خواهد بود، بزرگان صنعت طلا و جواهر و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی کشور آخرین دستاوردهای خود در این صنعت را به نمایش گذاشته‌اند.

بر اساس این گزارش، شرکت رستاک پاد ویژن عضو انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با همکاری و مجوز شرکت توسعه و سرمایه گذاری کیش با حمایت، همکاری و مشارکت اتاق اصناف ایران، کمیسیون تخصصی طلا و جواهر و اتحادیه‌های طلا و جواهر، دومین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار کرده است.

این گزارش حاکی از آن دارد که با توجه به ایجاد فضای مناسب تجاری میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی با موضوعات مرتبط نمایشگاه، معرفی و توسعه جدیدترین تکنولوژی‌ها، ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات مورد مصرف در صنایع مرتبط با نمایشگاه، و ارائه آخرین متدهای تولید طلا و جواهر توسط شرکت‌های داخلی و خارجی ارائه جدیدترین مدل‌ها و الگوهای تامین مالی جهت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در صنعت طلا و جواهر مد نظر قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین کلیه ذینفعان حوزه، تشویق مشارکت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با حوزه‌های برگزاری نمایشگاه، تبادل اطلاعات و ارتقاء هماهنگی و همکاری بین دست اندرکاران، متولیان و سایرنهادهای مرتبط با حوزه برگزاری نمایشگاه و بررسی مسائل طلا و جواهر با حضور مسوولان و تلاش در رفع مشکلات و مشارکت بیشتر این بخش از دیگر اهداف این نمایشگاه اعلام شده است.

این گزارش می‌افزاید، دومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته 18 تا 21 آذر ماه امسال از ساعت 17 بعدازظهر تا 22 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش میزبان علاقمندان خواهد بود.



منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین