دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 8:55:50 AM
معدن نامه گزارش می دهد:

هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، تونل سازی، تجهیزات و ماشین آلات سنگین راهسازی و ترکیه (تویاپ) از 4 تا 7 آذرماه امسال در استانبول برگزار می شود.
شمارش معکوس برای آغاز به کار هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن ترکیه
به گزارش معدن نامه، در حالی هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن (تویاپ) ترکیه ماه آینده بزرگان معدنی دنیا را گرد هم می آورد که بر اساس گزارش‌های رسیده تا پایان سال 2014، 21 هزار مجوز معدنکاری در این کشور وجود داشته که 7500 فقره از آن در راستای تحقیق و 13 هزار و 500 فقره به عنوان مجوز عملیاتی و حدود هشت هزار و 400 حفره تولید مواد معدنی در ترکیه است. همچنین 77 فقره از 90 فقره مواد معدنی که در سطح جهانی تجارت می شود در ترکیه وجود دارد که 60 فقره از آن تولید می شود.
 
بنا بر اطلاعات به دست آمده،  ترکیه از لحاظ مقدار کل تولید مواد معدنی از بین 132 کشور رتبه بیست و هشتم را دارد و از لحاظ تنوع مواد معدنی رتبه دهم را دارد. 
هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن جامع ترین نمایشگاه برگزار شده در صنعت و معدن در منطقه اوراسیا  محسوب می شود و محل بازاریابی مشترک برای تمامی خدمات و فناوری های معدن است. این نمایشگاه که با دامنه فعالیت اکتشاف، حفاری، حمل و نقل، فناوری و مدیریت تکنولوژی و خدمات برگزار می شود، با دو هدف ایجاد فرصت های همکاری جدید با متخصصان صنعت معدن از کشورهای مختلف و فرصت یافتن راه حل های جایگزین جهت تامین مواد خام دایر می شود. 
محصولات اصلی مورد علاقه بازدیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات فناوری معدنی، تجهیزات و ماشین آلات حفاری کشش و حمل و نقل، سایر تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و ماشین آلات فرآوری سنگ های طبیعی، لوازم و تجهیزات انفجار، تجهیزات اندازه گیری توپوگرافی، تجهیزات ژئوفیزیک ، پروژه های معدنکاری زیرزمینی و حفره باز، خدمات و تجهیزات محیط زیست، بهداشت و ایمنی شغلی، تجهیزات آنالیز مواد شیمیایی،  کانی شناسی و سنگ شناسی و سیستم های کنترل راه دور و ارتباطات ماهواره ای است. 
بر اساس این گزارش، استانبول از تاریخ  4 تا 7 آذرماه امسال در نمایشگاه بین المللی معدن، تونل سازی، تجهیزات و ماشین آلات سنگین راهسازی و معدن ( تویاپ) به مدت چهار روز میزبان شرکت ها و علاقمندان این حوزه است. 


منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین