جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 4:04:51 PM

خانه‌های معدن استان‌ها در دوازدهمین نمایشگاه ایران کان‌مین خواستار تفویض اختیار امرغیرحاکمیتی به خانه‌های معدن استان‌ها شدند.
دستاورد حضور خانه‌های معادن استان‌ها در نمایشگاه ایران کان‌مین امسال

به گزارش معدن‌نامه، حضور خانه‌های معدن استان در نمایشگاه ایران کان‌مین علاوه برعرضه توانمندی‌های معدنی استان خود و ارایه عملکرد و اقدامات انجام شده جهت بهبود وضعیت معدنکاری باعث نزدیکترشدن و اتفاق نظر آنان جهت ادامه وظایف آنان خواهد کرد و راهکارهای لازم جهت تقویت خانه‌ها را بررسی کردند. امیدواریم با توجه بیشتر مسوولین وزارت صمت به تفویض اختیار برخی امور غیرحاکمیتی به این خانه‌ها در تقویت مساعدت کنند.

بر اساس این گزارش، بیشتر آنان با تفویض اختیار امرغیرحاکمیتی به خانه‌های معدن استان‌ها امور فعالان معدنی به خود آنها محول شده و بار وظایف وزارت صمت راکمترخواهد کرد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌ المللی معدن ایران در حالی برگزار شد که حضور 17 خانه معدن از استان‌های مختلف نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. بررسی‌ها از فضای نمایشگاه و غرفه‌های شرکت‌های معدنی نشان می‌دهد با وجود اینکه سرمایه‌گذاران خارجی به ایران آمده‌اند و در این نمایشگاه و کنگره حضور پیدا کرده‌اند اما همچنان معدنکاران کشور و شرکت‌های خارجی در انتظار بهبود فضای اقتصادی ایران هستند. 



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین