جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 11:27:37 PM
رئیس پیشین خانه معدن ایران مطرح کرد:

رئیس پیشین خانه معدن ایران با بیان اینکه اولویت بخش معدن با جذب سرمایه است، مطرح کرد: زمینه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خارجی باید فراهم شود تا سرمایه‌گذاران خارجی تکنولوژی‌شان را به معادن ایران منتقل کنند. 
نیاز معادن ایران به فناوری‌های جدید
علاء میرمحمد صادقی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن ایران در گفت‌وگو با معدن‌نامه اظهار کرد: با توجه به اینکه ذخایر معدنی ایران بسیار غنی و تعدد ذخایر همواره شرکت‌های خارجی علاقه دارند به ایران بیایند و اقدام به استخراج ذخایر معدنی ایران کنند. 
او افزود: ضرورت دارد زمینه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خارجی‌ها را فراهم کنیم تا حداقل بتوانیم از سرمایه‌گذاران خارجی استفاده کنیم و تکنولوژی آنها را به معادن کشور منتقل کنیم. 
رئیس پیشین خانه معدن ایران تصریح کرد: در شرایط پسابرجام اصلی‌ترین وظیفه تشکل‌ها جذب سرمایه‌گذار است و اگر این مهم مدیریت نشود، وضعیت کنونی تداوم پیدا کرده و هر روز شاهد پسرفت بیشتر اقتصاد کشور خواهیم بود. در حالی که عمل نکردن بر اساس استراتژی و دیدگاه توسعه‌ای یک نقصان بزرگ در کشور است که لازم است در شرایط کنونی در فضایی تعاملی و با همکاری همه جانبه، برای توسعه اقتصاد کشور با استفاده از استراتژی توسعه‌ای و استراتژی بخش تلاش کنیم. 


منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین