جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 12:42:40 AM
خداداد غریب‌پور، رئیس ایمیدرو تشریح کرد:

رئیس هیات عامل ایمیدرو روز گذشته در جلسه پایش نقشه راه معدن و صنایع معدنی مدل جدید احیای معادن کوچک را تشریح کرد. 
نسخه جدید برای معادن کوچک
به گزارش بیرونیت، خداداد غریب‌پور با بیان اینکه این سازمان از ۷۲ راهبرد نقشه راه، ۴۴ راهبرد را در اختیار دارد که تا پایان فروردین ماه سال جدید، بیش از ۶۲ درصد از اهداف آن محقق شده، گفته است: طبق مدل جدید، قرار است میزان مشارکت شرکت‌های بزرگ در طرح احیا و فعالسازی معادن کوچک مشحص شود که علاوه بر رونق معادن کوچک، شرکت های بزرگ نیز بتوانند خوارک مورد نیاز خود را تامین کنند.
او در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران عامل شرکت های تهیه و تولید مواد معدنی، مرکز تحقیقات و فراوری مواد معدنی، صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی برگزار شد، افزوده است: طبق جلسه‌ای که به تازگی با شرکت‌های بزرگ داشته‌ایم، بخشی از پروانه‌های اکتشاف در اختیار این شرکت‌ها قرار داده می‌شود. سیاست جدید این سازمان حمایت از پایان نامه ها و پروژه هایی است که به تامین و برطرف کردن نیاز معادن و صنایع معدنی بپردازد و رویکرد ما حمایت از پایان نامه های تقاضا محور است. 
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: هدف این است که نیازها و چالش های تولید و توسعه در بخش معدن و صنایع معدنی برطرف شود.
او همچنین درباره راهکارهای ایمیدرو در برون‌ رفت از چالش ویروس کرونا  گفته است: چنانچه مانعی بر سر راه اهداف سازمان ایجاد شود، برنامه ها یا استراتژی را تغییر می دهیم که این امر در پایش طرح ها و برنامه‌ها بررسی و پیگیری می‌شود.


نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین