پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 7:00:04 PM

دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز و رویکرد‌های نوین صنعت فولاد جهان در محور‌های انقلاب صنعتی نسل چهار، تولید فولاد پاک و بدون آلایندگی، اقتصاد فولاد و توسعه‌یافتگی در مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز صنعت فولاد جهان در  چادرملو

به گزارش بیرونیت، دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز و روی‌کرد‌های نوین صنعت فولاد جهان در محور‌های انقلاب صنعتی نسل چهار، تولید فولاد پاک و بدون آلایندگی، اقتصاد فولاد و توسعه‌یافتگی در مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد. در این نشست که با اعلام فراخوان و دعوت از صاحب‌نظران برگزار شد؛ متخصصان حوزه‌های دانشگاهی، صنعتی و دانش‌بنیان به ارائۀ مقالات خود پرداختند.

در دومین نشست هم‌اندیشی چشم‌انداز‌های زنجیرۀ ارزش فولاد، هوشمندسازی فرایند‌های تولید و پایش آنلاین شاخص‌های کلیدی احیا با استفاده از هوش مصنوعی، آماده‌سازی باطله برای صنایع پسماند و نیز تجهیز واحد احیا به بخش جذب کربن، مورد ارائه و بررسی کارشناسان و متخصصات قرار گرفت.

مجتمع صنعتی چادرملو با هدف تقویت ارتباط بین صنعت، مراکز پژوهشی و نخبگان و ارائۀ نیاز‌های روز صنعت برای بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های صاحب‌نظران، این سلسله نشست‌ها را برگزار می‌کند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین