جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 12:48:59 PM
برترین‌های هفته در بورس‌کالا

فولادمبارکه اصفهان، شرکت ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان، سه‌شرکت برتر هفته پایانی شهریور، بیشترین فروش بازار فیزیکی را به خود اختصاص دادند. 
«فولاد»، «فملی» و «فخوز» صدرنشین شدند

به گزارش بیرونیت به نقل از «کالاخبر»، بورس‌کالای ایران برترین‌های خود را در هفته پایانی شهریور براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد. جزئیات رتبه‌‌‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است.

فولادمبارکه اصفهان با ثبت معامله ۴۰۰‌هزار و ۱۲۰تن ورق گرم و ورق سرد به ارزش نزدیک به ۷‌هزار و ۲۸۲میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

شرکت ملی صنایع مس ایران با فروش ۶‌هزار و ۷۲۳تن مس کاتد، مس کم‌عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرانبها به ارزش نزدیک به ‌هزار و ۱۲۴میلیارد تومان، دوم شد.

فولاد خوزستان با فروش ۷۹‌هزار و ۷۰۰تن تختال C و شمش‌بلوم به ارزش بیش از ۹۷۹میلیارد تومان، سوم شد.
سنگ‌آهن گهرزمین با ثبت معامله ۳۲۵‌هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش بیش از ۸۴۲میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله ۱۲۰‌هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن، آهن‌اسفنجی و شمش‌بلوم به ارزش بیش از ۷۶۲میلیارد تومان پنجم شد.

فولاد هرمزگان جنوب ۵۰‌هزار تن تختال C را به ارزش نزدیک به ۵٩۵میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با فروش ۲۰۰‌هزار تن گندله سنگ‌آهن به ارزش بیش از ۵۳۹میلیارد تومان هفتم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با فروش ۱۸۵‌هزار تن سنگ‌آهن دانه‌بندی و آهن‌اسفنجی به ارزش ۵۱۵میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

ذوب‌آهن اصفهان با ثبت معامله ۲۹‌هزار و ۳۵تن انواع تیرآهن و میلگرد و همین‌طور ناودانی به ارزش بیش از ۴۵۱میلیارد تومان، نهم شد.

شرکت پتروشیمی تندگویان نیز با فروش ۱۱‌هزار و ۹۲۶تن پلی‌اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی‌استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک به ۳۵۶میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین