شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 12:44:02 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:48268
  • زمان انتشار:چهارشنبه 30 شهريور 1401-9:43
  • کاربر:
در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی مطرح شد:

یازدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی سه شنبه ۲۹ شهریورماه در محل شبستان مصلای تهران آغاز به کار کرد.
ذوب آهن اصفهان آغاز گر معدن کاری در ایران است

به گزارش بیرونیت، در این همایش و نمایشگاه معدنی که تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت تعدادی از شرکت های معدنی و صنعتی کشور از جمله ذوب آهن اصفهان و همچنین چند شرکت خارجی حضور دارند.
در آیین گشایش این رویداد بزرگ صنعتی و معدنی که با حضور جمعی از پیشکسوتان، مسئولان و دست اندرکاران دولتی و خصوصی و غرفه داران برگزار شد، رضا محتشمی پور معاون امور معادن و فرآوری وزارت صمت در سخنانی ضمن تشکر از شرکت کنندگان به تشریح اهداف وزارت تابعه در امر معدن پرداخت.
وی گفت: اصلاح سرمایه‌گذاری در معدن و گسترش بخش معادن مرتبط با صنایع فولادی و هدایت صنایع به سوی بهره گیری از تکنولوژی های نوین از مهم ترین برنامه های وزارت صمت است.
وی افزود: همایش و نمایشگاه صنعت توسط سازمان نظام مهندسی معدنی کشور و ماینکس برگزار شده است. در روز اول برگزاری همایش و نمایشگاه مذکور تعدادی از مقامات، مسئولان و سایر علاقه مندان با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان با توضیحات مدیران و کارشناسان این شرکت و دیگر شرکت های تابعه در جریان تحولات جاری و تولیدات متنوع ذوب آهن اصفهان قرار گرفتند.
مهندس هرمز ناصرنیا پدر نظام مهندسی ایران و رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی معدنی کشور در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه با اشاره به سابقه طولانی و منحصر به فرد این شرکت در امر اکتشاف و استخراج معادن کشور گفت : یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی کشور توسعه معدن و صنایع معدنی است و با استخراج و فرآوری بهینه و گسترده معادن باید زنجیره تولید را تکمیل کنیم.
وی افزود: ذوب آهن اصفهان آغاز گر و مادر معدن کاری کشور است. بسیاری از دست اندر کاران معدن در کشور، کار خود را از ذوب آهن اصفهان شروع کرده و به لطف این شرکت صاحب تجربه و دانش شده اند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین