جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 11:55:04 PM
حسین سلاح‌ورزی در ماینکس ۲۰۲۲:

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۲ با اشاره به قدردانی از بانیان این رویداد و حمایت‌کنندگان آن مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات در زنجیره ارزش معدن آشفتگی در بخش معدنی است که جذب سرمایه‌های جدید و تزریق نوآوری به این بخش می‌تواند وضعیت را بهبود بخشد.
شرایط را برای ورود جذب سرمایه و نسل نوآور فراهم کنیم

به گزارش بیرونیت، حسین سلاح ورزی مطرح کرد: پدیده کم‌قیمتی یا پدیده بیش قیمتی چالشهاییست که معادن با آن رو به رو هستند. پدیده بیش قیمتی که دلیل از دست رفتن جذابیت معادن برای فعالان بخش معدنی است و پدیده کم قیمتی نیز لوس شدن معدن را به همراه دارد.
حوزه معدن و صنعت معدن مثل سایر حوزه های بخش معدن نیروی محرکه اصلی خود را از بازارهای مالی مستقیم و بازار سهام دریافت می‌کند، ولی در سال‌های گذشته به دلیل دخالت دولت‌ها نتوانستیم از این شرایط استفاده کنیم.

او افزود: شروع فعالیت‌های معدنی با اکتشاف است و در بخش ابزار‌های مالی و حقوقی، در حوزه بازاریابی و خلق برند و در حوزه دسترسی به فناوری کارآمد مشکلات زیادی وجودو دارد و این نمایشگاه حتما می‌تواند با رفع نیازهای انرژی کمک کننده باشد‌.

سلاح ورزی گفت: در اتاق تامین شورای تامین مالی بخش خصوصی، نوآوری و فناوری در ابزارها بیش از گذشته جدی شده و طرحی برای فعال کردن اقتصاد درون‌زا و برون‌گرا در حال بررسی است. ضمن اینکه تقویت تجارت خارجی در کشورهای منطقه اولویت مدیران و تجار محسوب می‌شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین