شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 1:32:15 AM
ایمیدرو با مناطق ویژه به کیش می‌رود

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان بزرگترین سازمان توسعه بخش معدن و صنایع معدنی در چهاردهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۱۴۰۱) حضور می‌یابد.
بازوی‌های جذب سرمایه‌ ایمیدرو در کیش اینوکس
به گزارش "بیرونیت"، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، منطقه ویژه اقتصادی لامرد و منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان سه بازوی جذب سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی این سازمان در کیش اینوکس ۱۴۰۱، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع وابسته را به فعالان بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران معرفی خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، به عنوان بزرگترین شهرک صنایع معدنی کشور آخرین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در این منطقه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.
منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز که با راه‌اندازی کارخانه آلومینیوم جنوب به قطب تولید فلزات غیر آهنی و پتروپالایشگاهی تبدیل شده، د این نمایشگاه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و آینده سرمایه‌گذاری در این منطقه را ارائه خواهد کرد.
همچنین منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان یکی دیگر از شهرک‌های ساحلی صنایع معدنی و انرژی، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این‌منطقه و مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران رونمایی می‌کند.
به گزارش بیرونیت، چهاردهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی  از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه امسال به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه‌های کیش با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی، صنایع معدنی، بانک‌ها و بیمه‌ها برگزار خواهد شد.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین