پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 6:19:02 PM
ملاطاهری در آیین تجلیل و معرفی پایان نامه و رساله های دانشگاهی تحت حمایت ایمیدرو اعلام کرد:

مدیر آموزش، پژوش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: ایمیدرو در راستای تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی، حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از پایان نامه و رساله های دانشگاهی طی ۵ سال گذشته اختصاص داده است.
تخصیص اعتبار ایمیدرو برای حمایت از پایان نامه های دانشگاهی

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری در آیین تجلیل و معرفی پایان نامه و رساله های دانشگاهی تحت حمایت ایمیدرو افزود: یکی از درگاه های حمایت مالی از پایان نامه و پروژه های پژوهشی توسط ایمیدرو، اساسنامه این سازمان است.
وی در خصوص نحوه حمایت ایمیدرو از پژوهش های دانشگاهی گفت: پیش از این حمایت های ایمیدرو در قالب خدمات آزمایشگاهی بود اما از سال ۹۹ طبق مصوبه هیات عامل این سازمان؛ این موضوع از طریق قرارداد پژوهشی تقاضامحور دنبال شد.
مدیر آموزش، پژوش و فناوری ایمیدرو افزود: روند کار به گونه ای است که تقاضا از سوی واحدهای ایمیدرو اعلام می شود و ما بر اساس آن، فراخوان اعلام می کنیم و مسیر دیگر، حمایت از موضوعاتی است که با ارائه پیشنهادهای فناورانه از طریق خود دانشگاه ها مطرح می شود.
وی اظهار داشت: این رویه نشان می دهد که مسیر برای تعامل سازنده بین ایمیدرو و دانشگاه ها و مراکز علمی هموار است.
ملاطاهری با بیان اینکه علاوه بر دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان ها نیز می توانند از خدمات حمایتی ایمیدرو بهره مند شوند، گفت: از دیگر اقدامات موثر ایمیدرو در پیوند معدن و صنایع معدنی و دانشگاه ها و مراکز علمی؛ می توان به تاسیس موسسه آموزشی و پژوهشی نوع سوم از قبیل یونیدرو (دانشگاه تهران) و مرکز هوشمندی و رصدخانه فناوری ایمیدرو- شریف(دانشگاه صنعتی شریف) اشاره کرد.
ملاطاهری در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی دیگر از دستاوردهای صنعت و دانشگاه، برگزاری جشنواره های اینوماین با راهبری ایمیدرو است که در آن ایده های ارزش آفرین احصاء و در نهایت مورد حمایت ایمیدرو قرار می گیرند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین