پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 8:27:23 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:47776
  • زمان انتشار:شنبه 22 مرداد 1401-14:52
  • کاربر:
با همکاری شرکت طلای زرشوران و دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی اجرایی می شود:

مرکز علمی-کاربردی دهخدای تکاب، به صورت محدود دانشجو در مقطع کاردانی طلا و جواهرسازی می پذیرد.
پذیرش دانشجو کاردانی طلا و جواهر از سوی مرکز علمی-کاربردی دهخدای تکاب

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، دراجرای تفاهم نامه منعقده میان دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان آذربایجان غربی و شرکت طلای زرشوران، مرکز علمی- کاربردی دهخدای تکاب طی روزهای اول تا ۴ شهریور ماه جاری به صورت محدود از دارندگان مدرک دیپلم (هنرستان ، کاردانش ، فنی حرفه ای و نظری تمامی رشته ها) در رشته کاردانی فنی طلا و جواهر سازی دانشجو می پذیرد.
فارغ التحصیلان این رشته می توانند در مقطع کارشناسی نیز در همان رشته ادامه تحصیل دهند.
علاقمندان می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۱ تا ۴ شهریور با در دست داشتن مدرک دیپلم، شناسنامه، کارت ملی و مدارک مربوط به نظام وظیفه (مختص برادران) به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قسمت ثبت نام علمی کاربردی و یا ساختمان مرکزی به آدرس: تکاب، خیابان امام، خیابان فارابی، روبروی مسجد فاطمه زهرا، مرکز علمی-کاربردی دهخدای تکاب مراجعه فرمایند.
همچنین درصورت نیاز به پاسخگویی، علاقمندان می توانند سوالات خود را با شماره تلفن های ۰۴۴۴۵۵۳۱۵۷۲ و ۰۴۴۴۵۵۲۸۴۶۶ در میان بگذارند.

نخستین گام "زرشوران" برای تکمیل زنجیره طلا در شهرستان تکاب
راه اندازی رشته کاردانی و در ادامه کارشناسی طلا و جواهرسازی و انتشار آگهی پذیرش دانشجوی مرکز علمی - کاربردی دهخدای تکاب، نخستین گام بلند شرکت طلای زرشوران برای تکمیل زنجیره تولید طلا در شهرستان تکاب، ایجاد ارزش افزوده طلا در این منطقه محروم و یکی از مهمترین برنامه های اشتغالزایی دولت در شهرستان فوق است.
امید که با احداث مجتمع طلا و جواهر، ایجاد کارگاه های طلاسازی در شهرستان تکاب و کارآفرینی فارغ التحصیلان متخصص در رشته طلا و جواهرسازی، بخش عظیمی از درآمد فعالیت های معدنی در این منطقه محروم، به اشتغال و ارزش افزوده منتهی شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین