جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 1:52:45 AM
محمدرضا بهرامن خبر داد:

تفاهم نامه وزارت کشور با خانه  معدن ایران در خصوص ارتقای امنیت سرمایه گذاران و اجرای اقتصاد مقاومتی صبح سه شنبه در وزارت صنعت برای عموم به نمایش در می آید.
اکران تفاهم نامه خانه معدن با وزارت کشور

به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن با اعلام این مطلب گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با هدف تشریک مساعی در رفع موانع تولید و اشتغال و هم افزایی در جهت شکوفایی بخش معدن و با عنایت به نقش وزارت کشور در هماهنگی میان دستگاه ها و سازمان های ملی بین خانه معدن ایران و وزارت کشور منعقد شده است.

او گفت: در پیش نویس این تفاهم نامه، شناسایی خلاها و الزامات قانونی، همکاری برای ایجاد محیط امن سرمایه گذاری، هماهنگی میان دستگاه ها برای پیشبرد فعالیت های معدنی، بهره گیری از نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت معادن به ویژه در مزاحت های محلی و کمک به حل و فصل اختلافات معدنی در استانداری ها مهم ترین اهداف این تفاهم نامه اعلام شده است.

رئیس خانه معدن ایران افزود: وزارت کشور متعهد شده تا جایی که برنامه ها و ماموریت های اجازه دهد، خانه معدن ایران را در جهت اهداف توسعه ای خود یاری کند.

بهرامن افزود: این وزارتخانه همچنین متعهد شده تا حقوق فعالان معدنی را حفاظت کرده و در فرآیند اعطای مجوزها با هدف بهبود فضای کسب و کار بخش معدن را یاری کند.

او گفت: خانه معدن ایران نیز متعهد شده تا پیشنهادها و سیاست های وزارت کشور را در برنامه ریزی، مدیریت و سیاستگذاری های بخش معدن لحاظ کرده و تعامل گسترده ای با این وزارت داشته باشد.

بهرامن افزود: این تفاهم نامه در جلسه خانه معدن ایران با اعضای شورای عالی معادن اکران شده و به زودی امضای رسمی آن با حضور وزیر کشور انجام خواهد شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین