سه شنبه 28 فروردين 1403 شمسی /4/16/2024 11:04:00 AM
عامریان خبر داد:

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در این صندوق خبر داد و گفت: شفافیت و مبارزه با فساد سرلوحه برنامه‌های صندوق است.
تشکیل کمیته مبارزه با فساد در صندوق بازنشستگی فولاد

به گزارش بیرونیت به نقل از صندوق بازنشستگی فولاد، «حسین عامریان» در این باره اظهار داشت: در راستای شفافیت هر چه بیشتر فعالیت‌های صندوق و شرکت‌های تابعه و مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت. همچنین همه تلاش ما بر شفافیت در تصمیمات سازمانی و مبارزه با هرگونه تعارض منافع اشخاص حقیقی یا حقوقی با منافع صندوق فولاد استوار خواهد بود.

وی ادامه‌داد: پیرو ابلاغ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد واحد مستقل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات در همه سازمان‌های تابعه وزارتخانه، این اداره کل نیز در ستاد صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل و به‌طور رسمی فعالیت خود را از تاریخ یکم دی‌ماه آغاز کرده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: موضوع نظارت و بازرسی در صندوق از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد بازرسی به صورت یک واحد مستقل از حراست تشکیل شود.

وی گفت: نگاه بازرسی معطوف به پیشگیری و اصلاح روش‌های ناکارآمد است و این اداره کل به عنوان چشمان مدیریت صندوق به‌منظور صیانت از مجموعه فعالیت خواهد کرد.

عامریان با اشاره به انتصاب «محمدعلی نوده» به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات صندوق بازنشستگی فولاد، وی را مدیری پاک‌دست و دارای سوابق مدیریتی ارزنده در بخش‌های بازرسی سازمان ها دانست و گفت: به مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه ابلاغ کرده‌ام با این اداره کل نهایت همکاری را به عمل آورند.

وی گفت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم. هر چند نگاه من به آینده و نه گذشته است اما اگر در جایی منافع ذی‌نفعان صندوق تضییع شده باشد به‌طور حتم در جهت احقاق حق ایشان اقدام خواهم کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین