پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 شمسی /4/25/2024 11:45:45 AM

مسوولان محترمی که تصمیم به قطع برق فولادی ها و سیمانی ها گرفتید؛ بازاریابی صادراتی همچون کاشت درخت گردو، زمانبر و پرزحمت است. 
تاوان سنگین قطعی برق برای صنعت فولاد ایران

سال‌ها طول کشید، تا بازار عراق به تسخیر شرکت های فولادی ایرانی درآمد و این شرکت ها توانستند با صادرات خود ضرر و زیان انباشته خود را جبران و سهم عمده‌ای از نیاز ارزی کشور را تامین کنند.

متاسفانه تمام اندوخته سال‌ها زحمت و مرارت مدیران فولادی در یک ماه اخیر به دلیل قطع برق و تعطیلی واحدهای تولیدی و عدم توان کارخانجات در تامین نیاز مشتری دود شد و به هوا رفت.

در خواب طولانی مدیران کشور بازار فولاد ایران در عراق و اربیل دو دستی تقدیم رقیب تشنه یعنی ترکیه شد. این شکست اقتصادی اگر بیشتر از شکست سیاسی و میدانی نباشد، هرگز کمتر از آن نخواهد بود. به این بی تدبیری باید گریست.

حال به جهت جلب رضایت مردم برق کارخانجات راقطع فرمایید و با این تدبیرکودکانه افتخارکنید. لطمه وارده بر صنایع جبران ناپذیر و تاثیر آن بر زندگی تک تک مردم را خواهید دید. ادامه این روند، بیکاری کارگران صنایع بخصوص واحدهای فولادی استان‌ها که بیشترین اشتغال کارگران راعهده دار است به همراه خواهد داشت.
این نوشتار به خاطر اشراف به مخاطرات این رفتار وزارت نیرو و پیامدهای آن تقدیم حضور شد و الا نوش دارو نیز افاقه نخواهدکرد.


رضا شهرستانی، عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین