پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 شمسی /4/25/2024 1:51:47 PM

 مقایسه ورودی مواد اولیه مورد نیاز «مجتمع فولاد خراسان» در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ با مدت مشابه پارسال، رشد ۲۵۵ درصدی در تامین گندله و نیز ۸۵ درصد رشد در تامین کنسانتره را نشان می دهد.
بهار پر برکت فولاد خراسان در حوزه تامین

 به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، تامین مواد اولیه به عنوان یکی از کلیدی ترین برنامه های مجتمع با هدف پایداری تولید در سال جاری به نحوی پیگیری شده که در روند تولید و رکورد شکنی های بزرگترین مجتمع صنعتی شرق کشور وقفه ای ایجاد نشود.بنا بر این گزارش، مجتمع فولاد خراسان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ۱۴۰۰ موفق به تامین ۵۸۲هزار تن کنسانتره سنگ آهن شده است که در مقایسه با میزان ۳۱۴هزار و ۲۵۰ تنی در مدت مشابه پارسال، ۸۵ درصد رشد را نشان می دهد.

 

این مجتمع همچنین با تامین قریب به ۶۴هزار و ۵۸۲تن گندله در سال جاری، رشد چشم گیر ۲۵۵ درصدی را در تامین این ماده اولیه نسبت به سال ۱۳۹۹ نشان می دهد. در بهار سال گذشته، فولاد خراسان ۱۸هزار ۱۶۷ تن گندله تامین نموده بود. به این ترتیب، و با تامین بالغ بر ۶۴۷هزار و ۱۲۲ تن مواد اولیه مورد اشاره در سه ماه اول ۱۴۰۰، در مجموع شاهد بیش از ۵۱درصد رشد در تامین گندله و کنسانتره، نسبت به رقم ۳۳۲هزار و ۴۱۷ تنی نسبت به سال پیش در همین بازه زمانی بوده ایم.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین