پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 1:51:38 PM
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی عنوان کرد:

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی گفت: صدور ضمانت‌نامه‌ها و بیمه‌نامه ‌های معدنی امسال در مقایسه با سال ۹۸، از سوی این صندوق ۱.۵۶ برابر شد که این میزان حاکی از رشد ۵۶.۶ درصدی دارد.
افزایش سرمایه صندوق بیمه معدنی تا هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰

به گزارش بیرونیت، فرید دهقانی‌ افزود: سال گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، رکورد جدیدی در صدور بیمه‌نامه به ویژه بیمه‌نامه‌های اعتباری ثبت شد.
به گفته وی، سال گذشته در مجموع ۴۰ ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه به ارزش چهار هزار و ۷۸۶ میلیارد ریال از سوی این صندوق صادر شد که سهم ضمانت‌نامه ها (بیمه‌های اعتباری بهره‌برداری) ۳۱ فقره به ارزش چهار هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال و سهم بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری ۹ فقره به ارزش ۴۲ میلیارد ریال بود.
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، ارزش بیمه‌نامه‌های آماده صدور را بیش از ۱۶ هزار و ۸۲۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

افزایش سرمایه
وی در همچنین از برنامه‌ریزی برای ۲ برابر شدن سرمایه این صندوق از ۵۰۰ میلیارد تومان فعلی به یک‌هزار میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی در راستای اهداف اقتصادی کلان کشور و همچنین تقویت و حمایت از سرمایه گذاران خصوصی در بخش معدن، به منظور تحقق توسعه پایدار در بخش معدن و ایجاد تضمین و امنیت سرمایه گذاری در فعالیت های معدنی و هدایت و راهبری این سرمایه گذاری ها، فعالیت می کند.
صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از مجموعه های تابعه ایمیدرو است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین