جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 12:13:02 PM

آلومینیوم المهدی هرمزآل به تازگی اقدام به راه‌اندازی دیگ‌های تولید آلومینیوم در مجتمع کرد و اعلام کرد در راستای تامین و تجهیز فناوری با شرکت های NFC و FEST رایزنی کرده است. 
همکاری آلومینیوم المهدی هرمزآل با شرکت‌های NFC و FEST در زمینه فناوری

به گزارش معدن نامه، بر اساس اطلاعات به دست آمده راه اندازی ها از تاریخ 22 آبان ماه امسال در خط 2 آغاز شده که با ورود تجهیزات و مواد مورد نیاز به داخل کارخانه، انتظار می رود تا پایان سال 220 دیگ از مجموع 228 دیگ خط 2 وارد مدار تولید شود. همچنین خط 1 از تاریخ 11 دی ماه سال جاری راه اندازی دیگ های خاموش خود را آغاز کرده است.

انتظار می رود با افزایش تولید آلومینیوم این مجموعه صنعتی علاوه بر تامین نیازصنایع پایین دستی در داخل کشور صادرات خودرا نیز افزایش بخشد. آلومینیوم المهدی هرمزآل با رایزنی های انجام گرفته با شرکت های معتبر خارجی از جمله شرکتهای NFC و FEST و شرکت های نامی در زمینه صنعت در داخل  کشور نسبت به تامین و تجهیز فناوری خود اقدام کرده است.

این سرآغاز را می توان نشانگر عظم راسخ آلومینیوم المهدی و هرمزآل در مسیر توسعه و عبور از کاستی ها دانست. روابط عمومی شرکت المهدی و هرمزال این خبر خوب را به همه کارکنان پر تلاش مجموعه تبریک می گوید.



منبع: معدن نامه

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین